Veelgestelde vragen bij Koffiezone: hier het overzicht. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan a.u.b. contact met ons op. Wij helpen u graag.
Veelgestelde vragen - FAQ
U kunt dan altijd contact met ons opnemen. Wij kunnen bekijken of het mogelijk is om uw koffie toe te voegen in onze webshop.
Ja u ontvangt direct na uw bestelling een (BTW) factuur in uw mailbox. Op het e-mailadres wat u heeft opgegeven.
Bij nagenoeg elk koffie product hebben wij de THT / houdbaarheidsdatum vermeld staan. Zo kunt u zelf bepalen hoeveel koffie u gaat bestellen en die ook voor de THT kunt opdrinken. Ongeacht het gewicht van uw bestelling betaald u altijd maar 1x de verzendkosten. Hoe meer u besteld des te voordeliger de verzendkosten.
Natuurlijk kan dat. 1. Voeg uw product toe aan het winkelwagentje. 2. Druk op: Naar de kassa. 3. Kies dan voor: Ga verder als gast. Wij hebben wel altijd uw naam, emailadres, mobiele nummer en adres gegevens nodig.
De vervoerders stellen dit verplicht. Zodat ze u kunnen bereiken of een sms kunnen sturen met betrekking tot uw pakket. Bijv. als uw bel niet werkt en of als de koerier niet kan afleveren.
De betalingskosten voor Klarna en PayPal zijn relatief hoog. Je koopt min of meer op krediet (Klarna) of met een verzekering (PayPal), die duur is. Om onze koffie/producten tegen transparante verkoopprijzen voor iedereen te kunnen aanbieden, kunt u kiezen welke betaalwijze u wenst. Zo hoeft diegene die het geld rechtstreeks overmaakt niet te betalen voor de extra kosten van de genoemde betaalmethoden. Zo houden we onze koffieprijzen laag.
Klarna biedt een achterafbetalingsservice, wat betekent dat klanten hun aankopen kunnen doen zonder meteen te betalen. Dit brengt extra risico's met zich mee voor Klarna, wat kan leiden tot hogere kosten.
Helaas heeft de praktijk bewezen dat dit in sommige gevallen extra (incasso) kosten met zich meebrengt.
Soms komt het voor dat bestellingen worden geplaatst en de betaling niet tot stand komt. Dit kan legio oorzaken hebben. Indien een betaling niet tot stand is gekomen melden wij dat aan u. Dan kunt u opnieuw een betaling doen. Of wij geven een andere mogelijkheid aan om te betalen via een betaallink of bankoverschrijving.
- Voeg eerst uw product waar de code voor geld, toe aan het winkelwagentje
- Vul dan de kortingscode in en druk op het + teken.
- De korting wordt dan toegepast
Die worden soms verstrekt via onze nieuwsbrief.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. U kunt uw bestelling via ons retourportaal retourneren. U kunt kiezen uit de volgende vervoerders: DPD, DHL of PostNL. U dient thuis zelf het retourlabel te printen. Alle informatie leest u hier.
Wij houden van transparant zijn. De koffie heeft een prijs en de verzendkosten ook. Wij bieden veel verschillende verzendopties aan. Die hebben allemaal een bepaalde prijs. Bij sommige andere webshops geldt bij een bepaald orderbedrag gratis verzending, wat inhoudt dat de prijs van de koffie hoger is dan bij ons.
Bij Koffiezone geldt, ongeacht het gewicht: u betaald slechts 1x verzendkosten per bestelling.
Ja dat kan in 12 Europese landen. Klik hier en scrol dan naar beneden.
Ja. U ontvangt altijd een mail met track&tracé zodra wij uw bestelling hebben ingepakt. Check uw mailbox en eventueel uw spam box.
Of check dit hier: https://tracking.eu-central-1-0.sendcloud.sc/
Ja dan kan. Kies dan bij tijdens uw bestelling bij verzendmethode de optie: Gratis ophalen in Someren.
Zodra wij uw order binnen krijgen gaan wij die verzamelen en klaar zetten. Als uw order klaar staat ontvangt u een mail van ons. Dan kunnen we samen bepalen op welke dag en tijdstip het beste uitkomt om op te halen.